صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

یخچال لبنیاتی فروشگاهی در شیراز

یخچال لبنیاتی فروشگاهی در شیراز
یخچال-ایستاده-دو-درب-در-شیراز

یخچال لبنیاتی فروشگاهی در شیراز

یخچال لبنیاتی یک یخچال فروشگاهی است، که در زمره محصولات پرفروش صنایع برودتی زارعی به حساب می‌آید. یخچال لبنیاتی نوعی از یخچال‌های صنعتی می‌باشد که بصورت ایستاده یا مکعبی طراحی می‌گردد. یخچال لبنیاتی صنایع برودتی زارعی با کیفیت عالی و قیمت مناسب طراحی و تولید می‌گردد.این محصول جهت نگهداری فرآورده‌های لبنی نظیر ماست، شیر، دوغ، خامه، پنیر، کره و غیره بکار می‌رود.در انواع یخچال ایستاده تک درب، یخچال ایستاده دو درب، یخچال ایستاده سه درب تولید و عرضه می‌گردد. 

یخچال-دو درب در شیراز
یخچال-لاینی-دو-درب-در-شیراز

یخچال لبنیاتی با چه ابعادی طراحی و تولید می‌شود؟

یخچال لبنیاتی را می‌توانید با در نظر گرفتن ابعاد فروشگاه یا مغازه یا محل مورد کسب طراحی و تولید کرد. چنانچه فروشگاه شما دچار کمبود فضا باشد شما می‌توانید با توجه به ابعاد مورد نیاز یخچال سفارشی خود را تهیه نمایید. ارتفاع یخچال لبنیاتی حدود 150 تا 240 سانتی متر می باشد و میزان طول یخچال حدود 60 تا 200 سانتی متر است و می‌توان بالاتر هم در نظر گرفت.

یخچال-ایستاده-سه-درب-در-شیراز
یخچال-سه درب-در-شیراز

سوالات متداول

بلی امکان پذیر است و می‌توان جلوی یخچال را تمام شیشه و ویترنی طراحی کرد.

برای یخچال رادیات دار امکان پذیر است و سرما در کل فضا منتشر می‌گردد.

مشخصات فنی و نحوه عملکرد یخچال لبنیاتی فروشگاهی به چه صورت است؟

یخچال لبنیاتی فروشگاهی صنایع برودتی زارعی، با در نظر گرفتن ابعاد طبق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می‌شود و خدمت شما متقاضی گرامی عرضه می‌گردد.

شیشه‌های بکار رفته در تمام ابعاد دستگاه از جنس سکوریت نشکن است که اغلب دو جداره هستد و فضای میانی آن‌ها با گاز آرگون پوشش داده شده است.این گاز به ایجاد سرمایش در فضای داخلی یخچال کمک شایانی می‌کند.بدنه یخچال لبنیاتی از جنس ورق گالوانیزه یا استیل استنلس تهیه می‌گردد.سیستم سرمایشی این قبیل یخچال‌ها از نوع نوفراست تهیه شده است.وجود سیستم نوفراست موجب ایجاد هوای سرد از طریق فن‌های درج شده در یخچال می‌گردد. فن‌ها باعث می‌شود که برودت به طور کامل و یکنواخت در تمام نقاط یخچال پخش شود. از این رو هیچ گونه نگرانی بابت خرابی یا فاسد شدن محصولات لبنی خود نخواهید داشت.

بدنه دستگاه دارای عایق تزریقی پلی اورتان است.این عایق موجب صرفه جویی در مصرف انرژی سرمایی شده و از اتلاف انرژی توسط بدنه دستگاه جلوگیری می‌کند. میزان قدرت موتور با توجه به ابعاد یخچال تعیین می‌گردد.

مشخصات فنی یخچال لبنیاتی

ابعاد

سفارشی

جنس بدنه

استیل

عایق

تزریق پلی اورتان

تاج

ندارد

تعداد درب

2 درب کشویی

قدرت کمپرسور

1/2

بنماری

دارد

جنس شیشه

سکوریت نشکن

یخچال لبنیاتی از لحاظ وضعیت ظاهری به چه صورت می‌باشد؟

شکل ظاهری یخچال لبنیاتی با در نظر گرفتن ابعاد و سفارش متقاضی و میزان فضای فروشگاه قابل تولید است و در انواع تک درب ایستاده، دو درب ایستاده و سه درب ایستاده طراحی می‌گردد.

ویژگی ظاهری یخچال لبنیاتی چگونه است؟

یخچال لبنیاتی در اکثر فروشگاه‌ها، هایپرمارکت‌ها، سوپرمارکت‌ها، قابل رویت است. جهت زیبایی و نمای شیک از استیکر دلخواه یا لوگوی مخصوص فروشگاه استفاده کرد.

مشخصات ظاهری یخچال لبنیاتی چیست؟

یخچال لبنیاتی می‌تواند در انواع تک درب، دو درب و سه درب تولید کرد.در هر سه مدل بدنه یخچال پوشیده از استیل یا گالوانیزه می‌باشد.البته اگر شما مایل باشید می‌توانید برای نمای بهتر از لوگو یا نام فروشگاه به صورتCNC بروی بدنه نصب نمایید.

مشخصات یخچال لبنیاتی سه درب چیست؟

یخچال سه درب ایستاده جهت یخچال لبنیاتی تقاضای بسیاری دارد چرا که حجم زیادی از محصولات را می‌تواند در خود جای دهد. بدنه این دستگاه از جنس ورق استیل و گالوانیزه است. ورق استیل به دلیل ویژگی منحصربفرد موجب زیبایی دکوراسیون فروشگاه می‌گردد. علاوه بر زیبایی مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی می‌باشد.هیچ گونه تخریبی ناشی از رطوبت اثری ندارد.

فضای داخلی یخچال با وجود ورق‌های استیل جلوه زیباتری به خود می‌گیرد. البته بایستی یادآور شد که رنگ بدنه و نورپردازی‌ها در این مورد دخیل هستند. یکی از مهمترین دلایل در جذب مشتری، نمای بهتر محصولات است. به کمک نورپردازی‌ها کاملا در معرض دید مشتری قرار می‌گیرد.

انواع یخچال لبنیاتی فروشگاهی در شیراز

1. یخچال ایستاده تک درب

یخچال 65 سانتی در شیراز

2. یخچال ایستاده دو درب

یخچال-ایستاده-دو-درب-در-شیراز

3. یخچال ایستاده سه درب

یخچال-سه درب-در-شیراز

4. یخچال ایستاده چهار درب

یخچال-چهار-درب-در-شیراز

5. یخچال ایستاده شش درب

یخچال-ایستاده-شش-درب-در-شیراز

6. یخچال ویترینی

یخچال-ویترینی-در-شیراز

7. یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا درب کشویی

8. یخچال لبنیاتی بن ماری‌دار و انباری‌دار

یخچال-انباری-دار-در-شیراز

یخچال صنعتی لبنیاتی یکی از انواع یخچال‌های ایستاده صنعتی امروزه کاربرد فراوانی دارد.این یخچال در فروشگاه‌های زنجیره‌ای،سوپرمارکت‌ها، مغازه محصولات لبنی به وفور دیده می‌شود. این یخچال فروشگاهی جهت نگهداری ماست، شیر، کره، پنیر، دوغ، سرشیر، خامه استفاده کرد.

صنایع برودتی زارعی با 22 سال سابقه مفید و پربازده مفتخر است با بکارگیری نیروهای متخصص و حرفه‌ای و بهره‌مندی از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت با ارائه انواع یخچال‌های صنعتی، فریزر صنعتی و تجهیزات آشپزخانه‌ای در خدمت شما عزیزان باشد.

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.