صنایع برودتی زارعی ، خوش آمدید

صنایع برودتی زارعی، خوش آمدید

راهنمای خرید و قیمت یخچال پرده هوا در لار

راهنمای خرید و قیمت یخچال پرده هوا در لار

راهنمای خرید و قیمت یخچال پرده هوا در لار

سوالات متداول

این مدل یخچال دارای کاور شب به صورت دستی می‌باشد.

متراژ دستگاه با توجه به درخواست مشتری تعیین می‌شود.

به دلیل عدم وجود درب در یخچال پرده هوا میزان برق مصرفی بیشتری دارد ولی به طور کلی دارای مصرف انرژی استانداردی است.

بایستی متذکر شد که یخچال پرده هوای فروشگاهی بر اساس متر محاسبه می‌شود. جهت اخذ قیمت می‌توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

یخچال-پرده-هوا-در-شیراز

یخچال پرده هوا از صنایع برودتی زارعی نوعی یخچال صنعتی و مدرن است که امروزه بدون درب یا درب دار طراحی و تولید می‌شود و تحت عنوان یخچال فروشگاهی روباز معروف است. در ساخت این مدل یخچال آخرین تکنولوژی پیشرفته روز بکار برده شده است. این یخچال‌ها دارای کارایی بالا، چیدمان زیبا جهت ارائه محصولات می‌باشد. ایجاد نمای زیبای محصولات موجب وسوسه بینندگان و تشویق مشتریان جهت امر فروش می‌شود. بدین ترتیب مشتریان می‌توانند براحتی محصولات خود را انتخاب و خریداری نمایند.

یخچال پرده هوا درب کشویی

در دیدرس بودن اکثر محصولات پرفروش باعث شده که در فروشگاه‌ها و هایپرها به وفور استفاده شود و یکی از پرفروش ترین محصولات صنایع برودتی زارعی می‌باشد.

صنایع برودتی زارعی معتبرترین شرکت در زمینه ساخت، تولید و فروش انواع یخچال و فریزر صنعتی و تجهیزات آشپزخانه‌ای می‌باشد.

یخچال پرده هوا یا فروشگاهی روباز در لار

یخچال پرده هوا فروشگاهی با ایجاد هوا خنک و سرد، برودت کامل مواد غذایی و نوشیدنی را فراهم می‌کند. محصولات کاملا در معرض نمایش است و افراد می‌توانند محصولات دلخواهشان را به آسانی مشاهده نمایند.

یخچال پرده هوا برای نگهداری محصولات پروتئینی، لبنی، نوشیدنی، کره، پنیر و مواد غذایی روزانه بکار می‌رود. مدل‌های متفاوتی جهت تولید یخچال پرده هوا وجود دارد، ممکن است که انتخاب مدل دلخواه سخت باشد اما شما می‌توانید با مطالعه مقاله آگاهی خود را افزایش دهید و مطابق با فضای موجود و موارد کاربردی نیاز خود را مرتفع کنید. می‌توانید با ما همراه شوید تا هر آنچه که در مورد یخچال پرده هوا نیاز است بدانید.سیستم‌های برودتی زیبایی خاصی به محیط‌های کوچک و بزرگ می‌بخشد، بلکه موجب پیشرفت علم و تکنولوژی شده و قابلیت‌های زیادی را ایجاد می‌کند.

امروزه در این صنف یخچال‌های صنعتی متنوعی تولید شده و به فروش می‌رسد. هر کدام دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاصی هستند و قطعا مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. صنایع برودتی زارعی در این امر برآمده است که شرایطی فراهم آورد تا محصولات خود را با هر ویژگی، مزایا و معایب طرح و رنگ مورد نظر طبق سلیقه خود سفارش دهند.ما محصولات را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در کمترین زمان ممکن تحویل شما خواهیم داد.

یخچال-سوپرمارکت-در-شیراز

یخچال پرده هوا به دلیل قابلیت خاصی که دارد گزینه مناسبی برای بهینه سازی فضای فروشگاه می‌باشد و قابلیت نصب در گوشه، حاشیه‌ها و به صورت یخچال جزیره‌ای یا خطوط جانبی پلان یک فروشگاه را طراحی و اجرا می‌کند.

نحوه طرز کار یخچال پرده هوا در لار

نحوه عملکرد یخچال پرده هوا شبیه به یخچال‌های ایستاده صنعتی می‌باشد بدین صورت که گردش هوای خنک روند دائمی دارد و هوای سیستم از طریق فن‌هایی که تعبیه شده است مکش می‌شود و از اواپراتور سردخانه عبور کرده و هوای سرد از دهانه فن به بیرون رها می‌شود و دوباره همین هوا توسط فن جذب شده و مجددا خنک شده وارد سیستم می‌گردد. یخچال پرده هوا یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین تجهیزات فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها به حساب می‌آید. از آنجا که بدون درب می‌باشد موجب سهولت در امر فروش شده زیرا که مشتریان مجبور نیستند برای هر بار خرید کردن نیازی به باز و بسته کردن درب شوند. مواد غذایی داخلی یخچال کاملا با کیفیت و تازه می‌ماند.

یخچال-پرده-هوا-لبنیاتی-در-شیراز

یخچال پرده هوا بدون درب

یخچال پرده هوا نوعی از یخچال‌های ایستاده به حساب می‌آید که با عنوان بدون درب شناخته شده است و در اکثر فروشگاه‌های بزرگ و کوچک قابل رویت است.این سبک از یخچال‌ها به دلیل زیبایی بخشیدن به فضای داخلی فروشگاه‌ها و همچنین روباز و بدون درب کارایی زیادی دارند. چیدمان محصولات غذایی و انتخاب توسط مشتریان به مراتب راحت‌تر انجام می‌گیرد. این مورد باعث شده که بجای انواع یخچال 6 درب از پرده هوا بهره‌مند شوند.

یخچال پرده هوای فروشگاهی برای نگهداری انواع مواد غذایی، لبنی، محصولات روزانه قابل استفاده می‌باشند. این دستگاه با طرح و اندازه و عمق‌های گوناگونی طراحی می‌شود. اگر بخواهیم ویژگی‌های این محصول را عنوان کنیم می‌توان به نورپردازی فوق العاده زیبای یخچال اشاره کرد چون محصولات کاملا در دیدرس  مشتریان قرار می‌گیرد. سیستم تهویه این دستگاه بگونه ای عمل می‌کند تا هوای تازه و بدون بو وارد و خارج شود و موجب تازگی محصولات گردد.

یخچال پرده هوا کاملا با مواد خوراکی و غذایی مرتبط هست و باید عاری از هر گونه میکروب و کثیفی باشد بنابراین برای رفع این مشکل قسمت داخلی و خارجی دستگاه پوشیده از استیل استنلس می‌باشد که کاملا ضد زنگ است و در مقابل هر گونه پوسیدگی و خوردگی کاملا مقاوم است.

یخچال-روباز-در-شیراز

انواع یخچال پرده هوا بر اساس نوع موتور در لار

یخچال‌های پرده هوا با توجه به ظرفیت و ابعادی که دارند مجهز به دو نوع موتور می‌باشند. موتور سرخود و موتور مرکزی و یخچال پرده هوا به صورت ایستاده و خوابیده طراحی می‌شوند در مقالات قبلی به اجمال بیان شد.در اینجا قصد داریم توضیحاتی در مورد انواع یخچال پرده هوا ارائه دهیم.

یخچال پرده هوا با موتور مرکزی: یخچال‌های فروشگاهی پرده هوا با موتور مرکزی مخصوص یخچال‌هایی می‌باشد که دارای ابعاد بزرگی هستند و یک فضای بزرگ جهت قرار گیری موتور تعبیه شده است این مدل یخچال‌ها دارای نورپردازی فوق العاده‌ای بوده و بسیار جادار هستند، کیفیت بالا و فضای بزرگ و درخشان مشتری را ترغیب به خرید می‌کند. حداقل طول این مدل یخچال ها حدود 10 متر خواهد بود.

به دلیل حجم گسترده‌ای که دارند فضای مناسبی جهت چیدمان انواع نوشیدنی‌ها، مواد غذایی و …می‌باشد به دلیل فضای گسترده می‌توان درصد تخفیف بیشتر ار اعمال کرد تا کاملا قابل نمایش باشد.

یخچال فروشگاهی در شیراز

مشخصات فنی یخچال پرده هوا

جنس بدنه

استیل استنلس

عایق بدنه

تزریق فوم پلی اورتان

تعداد طبقات

5

نوع موتور

مرکزی

یخچال پرده هوا در شیراز

نکات مهم برای خرید یخچال پرده هوا با موتور مرکزی

جهت خریداری یخچال پرده هوا با موتور مرکزی بایستی نکاتی را به داشت.

  1. میزان دما و برودت در تمام قسمت‌های یخچال یکسان و ثابت است.
  2. برند و نوع کیفیت ساخت قطعات بکار رفته در بدنه یخچال بایستی مرغوب باشد.
  3. هارمونی مناسبی بین میزان مصرف انرژی و قدرت اواپراتور با دیگر تجهیزات و قطعات بکار رفته در یخچال وجود داشته باشد.
یخچال-پرده-هوا-در-مرودشت

یخچال پرده هوا با موتور سرخود در لار

یخچال پرده هوا با موتور سرخود مخصوص یخچال‌هایی می‌باشد که دارای ابعاد و ظرفیت کوچکی هستند معمولا موتور آنها درون و یا پشت یخچال نصب می‌شود. به دلیل ابعاد کوچکی که دارند میزان مصرف انرژی کمتری دارند و به آسانی قابل جابجایی و حمل و نقل هستند. بزرگترین ایراد این مدل دستگاه فضای داخلی کوچک یخچال است. این نوع یخچال به دلیل قرارگیری موتور در بخش داخلی یا پشتی یخچال و فضایی جهت درج کمپرسور و کندانسور در داخل دستگاه فضای درونی کمتری نسبت به یخچال‌های دارای موتور مرکزی دارند دلیل محبوبیت این نوع یخچال وجود پایه‌های چرخ دار قفل شونده جهت جابجایی و حمل آسان است و مصرف کم انرژی اشاره کرد.

یخچال-پرده-هوا-در-شیراز

سایر یخچال‌های بدون درب

  1. یخچال پرده هوا ایستاده
  2. یخچال پرده هوا کمدی
  3. یخچا پرده هوا قفسه ای
  4. یخچال جزیره ای
یخچال پرده هوا در شیراز

مشخصات فنی یخچال‌های پرده هوا

  1. پوشش بدنه داخلی و خارجی با ورق گالوانیزه
  2. مجهز به کاور شب
  3. عایق با تزریق فوم پلی اورتان
  4. مجهز به شیشه‌های دوجداره
  5. با قابلیت تنظیم جهت ارائه بهتر کالا
  6. مجهز به روشنایی LED
  7. دارای ضربه گیر از جنس PVC
  8. دارای رنگ بندی طبق سفارش مشتری
  9. مناسب جهت نگهداری لبنیات، نوشیدنی، میوه و سبزیجات
  10. انتقال برودت و خنک نگه داشتن هوا
  11. روشنایی زیبا
یخچال-روباز-در-شیراز

صنایع برودتی زارعی با 22 سال سابقه درخشان پیشرو در تولید انواع یخچال صنعتی لاینی ایستاده و خوابیده، فریزر صنعتی صندوقی و ایستاده و تجهیزات آشپزخانه ای و با تکیه بر آخرین دانش روز و بکارگیری نیروهای متخصص کارآمد و بهره مندی از مواد اولیه مرغوب آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی در شیراز و شهرستان حومه می‌باشد.  

مشتری عزیز شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات صنایع برودتی زارعی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

شماره های تماس: 

کارشناس فروش(خانم اکبری): 09372034645  

خدمات پس از فروش(خانم غلامی): 09173299281 

 09177136851     0713-7731520-22-24-26

آدرس کارخانه : شیراز – شهرک صنعتی – میدان سوم

 

آدرس دفتر فروش : شیراز – شهرک صنعتی – بین میدان اول و دوم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.